poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Kim jesteśmy?

 Witamy!
Założyliśmy ten blog, aby poopowiadać, ale przede wszystkim pokazać Wam, jak cudowne są Malediwy. A więc na początek trochę o nas. Jesteśmy grupą z przedsiębiorczości z projektu Małopolskie Talenty. Zamierzamy wyruszyć w tę niezwykłą podróż i podzielić się tym z Wami.
A oto i my 😃

Cześć!
Nazywam się Daria, mam 14lat. Razem z rodzicami, dwiema siostrami oraz ukochanym psem mieszkam w Małopolsce. Uczęszczam do szkoły podstawowej, którą bardzo lubię. Lubię też spędzać czas ze znajomymi i rodziną, bawić się ze swoim psem, oglądać różnogatunkowe filmy, słuchać muzyki, jeździć na wrotkach oraz uczyć się nowych i ciekawych dla mnie rzeczy. Jeszcze nie wiem, kim chcę zostać w przyszłości, ale wiem, że chciałabym dużo podróżować i poznawać świat. Czemu by nie zacząć od Malediwów?

 Cześć!

Mam na imię Weronika i mam 14 lat. Uczę się w szkole podstawowej i chodzę do 7 klasy. 

Bardzo lubię spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną. Są dla mnie dużym wsparciem i bardzo ich kocham. Poza tym moim hobby jest granie na instrumentach, np. klarnecie oraz jazda na wycieczki rowerowe. 

Czas spędzam również na zabawie i spacerach z moim psem Fafikiem. Uwielbiam poznawać nowe języki, rzeczy, ludzi oraz miejsca. Jednym z tych pięknych miejsc, które chciałabym bliżej poznać są Malediwy. Jest to miejsce piękne i ciekawe, w którego historię i zwyczaje serdecznie polecam Wam się zagłębić. 


 Cześć! 

Mam na imię Wiktoria i mam 14 lat. Mieszkam z mamą, tatą, młodszym bratem i dwoma psami . Uczę się w szkole podstawowej i chodzę do siódmej klasy. 

Bardzo lubię spędzać czas ze znajomymi i rodziną, są oni dla mnie dużym wsparciem w każdej chwili. Poza tym lubię słuchać muzyki i jeździć na wrotkach, sprawia mi to naprawdę dużą przyjemność. Czas spędzam również na zabawię z moimi psami. Moim hobby jest też nauka języka angielskiego i jeszcze kilu innych języków obcych dlatego, że w przyszłości chciałabym dużo podróżować i odwiedzić ciekawe miejsca, na przykład takie jak Malediwy - jest to ładne i ciekawe miejsce , które w przyszłości chciałabym odwiedzić.         


Cześć! 

Mam na imię Kuba i mam 14 lat. Mieszkam z mamą. dwoma braćmi, dziadkiem i babcią. Mam kilka zwierząt, takie jak: pies, kot, kury. Chodzę do 7 klasy.

Mieszkam na przepięknej Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, stąd moje zainteresowania Malediwami. Lubię jeździć na rowerze i grać w piłkę nożną.  Lubię grać także w gry komputerowe.


Hejka!

Mam na imię Weronika. Mam rocznikowo 14 lat i chodzę do 7 klasy. 

Moje zainteresowania to przede wszystkim makijaż. Bardzo lubię malować siebie lub kogoś. Lubię wyjeżdżać z przyjaciółmi na przejażdżki rowerowe. Lubię również grać w gry. Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi i spędzać z nimi czas. 


Hej!

Mam na imię Emilia Sośnierz. Mam 13 lat. 

Bardzo lubię czytać książki a tematyce fantastycznej i dramatycznej. Poezja jest dla mnie czymś w rodzaju ucieczki od codzienności. Można zagłębić się w słowa i w historię bohaterów, która czasami jest ciekawsza od naszego życia. Oprócz tego, interesuje mnie anatomia człowieka. Podczas zagłębiania się w książki, można zwiedzić swój mózg i swoją psychikę, tak poprzez anatomię, zwiedzamy swoje wnętrze, od strony medycznej. Obydwie strony zwiedzania i poznawania siebie są bardzo interesujące i pozwalające nam na odkrywaniu własnej wartości. Każda książka jest całkowicie inna. Jedna kryminalna, druga wzruszająca do łez a jeszcze inna zabawna i prześmiewcza. Tak samo działa nasza anatomia, każdy organ pełni inną funkcję, jeden ważną, inny mniej ważny a niektóre pełnią najważniejszą rolę, od której zależy nasze życie. Niby całkowicie coś innego, tematy z dwóch światów, ale jednocześnie są bardzo podobne, ponieważ obydwa tematy są bardzo interesujące i pomagają nam w odkrywaniu świata. 

Dzięki zajęciom z przedsiębiorczości znalazłam u siebie jeszcze jedno zainteresowanie, o którym wcześniej nie miałam pojęcia. Kocham podróżować, a dzięki zajęciom, mogłabym powiedzieć, że jestem w tym ekspertem :) Szczególnie moją uwagę przyciągnęły Malediwy. Piękne wyspy, o których więcej dowiecie się na naszym blogu, na którego Was serdecznie zapraszam :) 


Cześć!
 Mam na imię Nikola, mam 13 lat. Lubię podróżować, rysować, spędzać czas na polu, jeździć na rolkach.  Dzięki zajęciom bardzo pokochałam Malediwy! Jest tam pięknie. 



Witam.
 Mam na imię Łukasz i mam rocznikowo 15 lat. Lubię uprawiać sport , grać w gry komputerowe, oglądać seriale. Lubię też zwiedzać świat. Uwielbiam jeździć z kolegami na rowerze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przedsiębiorcze Polki na Malediwach

  Ciekawostka!!! Nie musicie doskonale znać języka angielskiego, żeby dotrzeć na rajskie wyspy i ciekawie spędzić tam czas. Dotarliśmy do in...